New Step by Step Map For کابینت تهران

Wiki Article

نحوه محاسبه قیمت کابینت انزو با توجه به دوام، زیبایی، کارایی و کیفیت آن نسبت به دیگر کابینت های آشپزخانه موجود در بازار بالاتر می باشد.

با انتخاب و خرید کابینت‌های زیبا و شیک، به جذابیت آشپزخانه خود بیفزایید. کابینت‌های زیبا و کاربردی، نه تنها اشتیاق به آشپزی را در افراد افزایش می‌دهد، بلکه تاثیر بسیاری نیز در زیبایی کل خانه دارد.

تصویر بالا همان تصویر اول از نمای دورتر است. همانطور که در این تصویر قابل مشاهده است، سادگی در کنار شیک بودن این مدل از کابینت‌ها باعث زیبایی هر چه بیشتر فضای آشپزخانه شده است.

بخش تزئینی کابینت ممبران را می توان نمای ویترین آن نام برد. در واقع ویترین ها کابینت هایی با درب های شیشه ای هستند که می توان داخل آن را با وسایل تزئینی پر کرد.

مهم ترین مزایا و معایب کابینت های هایگلاس را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

ستون و سر ستون یکی از اجزای کابینت ممبران است. به طور کلی در کابینت های سبک کلاسیک از این المان ها استفاده می شود.

بهتر است برای یافتن این سوال با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید و با متخصصین آکس وود مشورت کنید. قطعا می‌توانید سوالات و راهنمایی‌های لازم را از این طریق دریافت کنید.

دسته بندی طرح کابینت آشپزخانه در دو نوع کلاسیک و مدرن خلاصه می شود. کابینت های کلاسیک عمدتا از جنس چوب تشکیل شده اند، پر زرق و برق و شلوغ هستند و گرما و صمیمیت خانه را می افزایند. کابینت های مدرن شیک و ساده می باشد.

زیرا حتی موارد کوچک و به ظاهر کم‌اهمیتی مانند دستگیره‌های کابینت نیز می‌توانند بر نمای کلی آشپزخانه‌تان تاثیر بگذارند.

در سفارش کابینت کلاسیک برای آشپزخانه می توانید از روکش های چوبی و یا بدنه های ساخته شده از چوب نیز استفاده کنید.

تصویر بالا، قستمتی از مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر مشخص است، کابینت آشپزخانه تاشو جزئیات و نقش و نگارهای این مدل از کابینت‌های کلاسیک بسیار زیبا و شیک هستند به طوری که حال و هوای آشپزخانه را کاملاً تغییر می‌دهند.

علاوه بر این، تضاد رنگ ایجاد شده بین کابینت‌ها نیز موجب جلب توجه بیشتر می‌شود.

مدل کابینت آشپزخانه‌ی بالا، ترکیبی از دو رنگ بسیار زیباست. در این مدل از رنگ‌های خنثی به منظور توجه بیشتر به جزئیات استفاده شده است.

البته این در صورتی است که یونیت کابینت سالم باشد و از استقامت کافی برخوردار باشد.

Report this wiki page